Av ALLAN KLO

Like før sesongstart hadde vi tabelltoppen inne. Det vil si QPR hadde 330.000 følgere på Facebook og Twitter, mer enn dobbelt så mye som neste lag på lista, Reading (153.745) og Wigan (144.345)

QPR er i tillegg ett av sju lag utenfor Premier League som benytter de sju mest kjente plattformene for sosiale medier. Da har vi inkludert Vine, som er en videoversjon av Instagram.
I tillegg er klubben svært aktive på Ustream, der man kan følge Harry Redknapp's pressekonferanser direkte, Google+, og YouTube.

Digitale Fernandes
QPRs eier, Tony Fernandes har kanskje vært den største pådriveren for å knytte klubben tettere sammen med supporterne. Malaysieren er selv svært ivrig på twitter, og gir hyppige tilbakemeldinger til fans fra telefonen/tastaturet.

Video
I dag publiserte QPR en video som viser hvordan arbeidsdagen i klubbens medieteam kan arte seg. I dette tilfellet dreier det seg om bortekampen mot Leeds, der Paul Morrissey (@PJMorrissey77), Ian J. Taylor (@IJTaylor81), David Scriven (@dmscriven) og Adam Hulme (@adamhulme86) spiller hovedrollene i opptakene.

Følg guttene fra avreise i London til matchvinner Clint Hill forsvinner inn i garderoben etter den svært viktige seieren på Elland Road.